360 fokos marketingstratégia kidolgozása egy rendezvényszervező cég számára

Bencze Gréta Alexandra (2025) 360 fokos marketingstratégia kidolgozása egy rendezvényszervező cég számára. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of 360 fokos - PM-KM.pdf] PDF
360 fokos - PM-KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bencze Gréta Alexandra bírálat 202526 tavasz.pdf] PDF
Bencze Gréta Alexandra bírálat 202526 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (892kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja, hogy bemutassa és elemezze a 360 fokos marketingstratégia gyakorlati alkalmazását egy hazai rendezvényszervező vállalkozás, az Eleven Events példáján keresztül. A kutatás kvalitatív módszerrel, interjú és esettanulmány segítségével vizsgálja, hogyan fejlődött a cég marketingtevékenysége az elmúlt másfél évben, valamint milyen csatornák és eszközök járulnak hozzá az egységes, többplatformos márkakommunikációhoz. A dolgozat rávilágít arra, hogy a tudatos stratégiaépítés, a digitális és offline eszközök integrált használata, valamint az élményalapú és interaktív elemek beépítése jelentősen növeli a márka láthatóságát, az ügyfélélményt és az üzleti eredményeket. Az elemzés alapján a 360 fokos marketing nem csupán nagyvállalatok eszköze lehet, hanem a kis- és középvállalkozások számára is versenyelőnyt biztosít, ha megfelelően alkalmazzák.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikációs terv, marketing terv, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégia, rendezvényszervezés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:56
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet