Bencze Gréta Alexandra (2025) 360 fokos marketingstratégia kidolgozása egy rendezvényszervező cég számára. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
360 fokos - PM-KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bencze Gréta Alexandra bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (892kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja, hogy bemutassa és elemezze a 360 fokos marketingstratégia gyakorlati alkalmazását egy hazai rendezvényszervező vállalkozás, az Eleven Events példáján keresztül. A kutatás kvalitatív módszerrel, interjú és esettanulmány segítségével vizsgálja, hogyan fejlődött a cég marketingtevékenysége az elmúlt másfél évben, valamint milyen csatornák és eszközök járulnak hozzá az egységes, többplatformos márkakommunikációhoz. A dolgozat rávilágít arra, hogy a tudatos stratégiaépítés, a digitális és offline eszközök integrált használata, valamint az élményalapú és interaktív elemek beépítése jelentősen növeli a márka láthatóságát, az ügyfélélményt és az üzleti eredményeket. Az elemzés alapján a 360 fokos marketing nem csupán nagyvállalatok eszköze lehet, hanem a kis- és középvállalkozások számára is versenyelőnyt biztosít, ha megfelelően alkalmazzák.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikációs terv, marketing terv, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégia, rendezvényszervezés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |