Beszteri Orsolya (2025) Célcsoportközpontú tartalommarketing stratégiák a B2B vállaltoknál – Hogyan küzdi le a Schneider Electric a hazai piac adta nehézségeket? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Beszteri Orsolya szakdolgozat - final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Május 07.. Download (818kB) |
![]() |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (58kB) |
![]() |
PDF
BeszteriOrsolyabizalmasságikérelem (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Május 07.. Download (787kB) |
![]() |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Május 07.. Download (58kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Beszteri Orsolya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (523kB) |
![]() |
PDF
Beszteri Orsolya - szakdolgozat bírálat (Tengelits).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (119kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a Schneider Electric miként hajtja végre a tartalommarketing stratégiáját Magyarországon. Ehhez elsősorban a dolgozat első felében bemutatom, hogy mi az a tartalommarketing, mik az alapvető különbségek a B2B és a B2C stratégiák között, bemutatom a legfontosabb szempontokat, ami alapján egy vállalat most meg tudja alkotni a tartalomstratégiáját egy B2B környezetben. Ezek után összefoglaltam a Schneider Electric magyarországi tevékenységét és hogy milyen célcsoportokkal és szegmensekkel dolgozik együtt a mindennapjaiban annak érdekében, hogy a dolgozatomat lezáró kvalitatív kutatásban elhangzottakat kontextusba helyezzem. A kutatás előtt még kitérek az analitikákra, hogy az adott tartalmat hogyan és milyen KPI-ok alapján tudják elemezni annak érdekében, hogy a legjobb eredményt érjék el. A dolgozatom lezárásának pedig a Schneider Electric marketing munkatársai és értékesítési vezetőit kérdeztem meg arról, hogy milyen tartalommarketing stratégiát folytatnak és azokat, hogyan tudják alkalmazni a mindennapokban, illetve az értékesítési vezetőket pedig arról, hogy hogyan tudnak együtt dolgozni a marketing csapattal és ők milyen előnyeit látják a tartalommarketingnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, business marketing, célcsoport, Schneider Electric Zrt., tartalommarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |