Social média trendek a Z-generáció körében a COVID-19 idején

Bugnó Kármen Elza (2025) Social média trendek a Z-generáció körében a COVID-19 idején. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Bugnó Kármen Elza.pdf] PDF
Záródolgozat_Bugnó Kármen Elza.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bugno_Karmen_Elza_biralat.pdf] PDF
Bugno_Karmen_Elza_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (415kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatban a Z-generáció demográfiai csoportját vizsgáltam. A kutatási folyamat során végeztem primer és szekunder elemzést is, amelyben megállapítottam ezen generáció digitális szokásait, továbbá, hogy melyek azok a platformok, amelyek a célcsoport preferenciái közé tartoznak. A COVID-19 idején elterjedt trendeket összehasonlítottam, a 2025-ös legfrissebb szokásokkal. Továbbá rávilágítottam a járvány által okozott digitális változásokra, amelyet a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ tevékenységei által ismertettem. Az online térben megjelenő social média trendek különböző módon hatnak, a fiatalok és a fiatal felnőttek mentális egészségére, ezáltal lehetőségem volt feltárni a pozitív és a negatív hatásukat az önértékelésre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, online marketing, trendek, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet