Bugnó Kármen Elza (2025) Social média trendek a Z-generáció körében a COVID-19 idején. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Záródolgozat_Bugnó Kármen Elza.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bugno_Karmen_Elza_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (415kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatban a Z-generáció demográfiai csoportját vizsgáltam. A kutatási folyamat során végeztem primer és szekunder elemzést is, amelyben megállapítottam ezen generáció digitális szokásait, továbbá, hogy melyek azok a platformok, amelyek a célcsoport preferenciái közé tartoznak. A COVID-19 idején elterjedt trendeket összehasonlítottam, a 2025-ös legfrissebb szokásokkal. Továbbá rávilágítottam a járvány által okozott digitális változásokra, amelyet a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ tevékenységei által ismertettem. Az online térben megjelenő social média trendek különböző módon hatnak, a fiatalok és a fiatal felnőttek mentális egészségére, ezáltal lehetőségem volt feltárni a pozitív és a negatív hatásukat az önértékelésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, online marketing, trendek, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |