Bognár Edina (2025) A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Bognár Edina ZWWU5A Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Bognár Edina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
A COVID-19 által okozott gazdasági és társadalmi átalakulásnak két végkimenetele volt a cégeket és a vállalkozásokat tekintve: volt, amelyiknek sikerült átvészelni ezt az időszakot, és volt, amelyik becsődölt. Dolgozatomban az előbbi kategóriából szeretnék bemutatni egy példát, a gödöllői Bagoly Bárt.Magyarországon jelentős többségben vannak jelen a kis- és középvállalkozások, ennek ellenére a marketing végzettséggel rendelkező munkaerő nagyobb részben multinacionális vállalatoknál helyezkedik el, így a KKV szektorra sajnos jóval kevesebb figyelem jut. A nagy cégek mellett éppen ezért fontos, hogy ezzel a szektorral is foglalkozzunk.Dolgozatomban szeretném bemutatni ezt a vállalkozást és az általam használt marketingkommunikációs eszközöket. Ahhoz, hogy megértsük a COVID-19 hatását a magyar gazdaságra, kitérek a 2020-ban és 2021-ben érvényben lévő korlátozásokra és a kis- és középvállalkozások helyzetére a vírushelyzet előtt, közben és után. Ezt követően javaslatot teszek egyéb, a jövőt illető fejlődési lehetőségre, amihez mikro (SWOT) és makro (STEEP) környezeti elemzést készítek. Emellett kiemelt figyelmet fordítok arra is, hogy milyen kihívásokkal kellett szembe néznünk a marketingstratégia újratervezése során, és milyen innovatív megoldásokkal tudtunk alkalmazkodni a megváltozott fogyasztói igényekhez. Fontosnak tartom bemutatni a közösségi média szerepét a vendégek újraaktivizálásában, hiszen a digitális jelenlét erősítése kulcsfontosságú tényező volt a cég újjáépítésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fellendülés, kis- és középvállalkozás - KKV, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, vendéglátás, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |