A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai

Bognár Edina (2025) A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bognár Edina ZWWU5A Záródolgozat.pdf] PDF
Bognár Edina ZWWU5A Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bognár Edina.pdf] PDF
Bognár Edina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)

Absztrakt (kivonat)

A COVID-19 által okozott gazdasági és társadalmi átalakulásnak két végkimenetele volt a cégeket és a vállalkozásokat tekintve: volt, amelyiknek sikerült átvészelni ezt az időszakot, és volt, amelyik becsődölt. Dolgozatomban az előbbi kategóriából szeretnék bemutatni egy példát, a gödöllői Bagoly Bárt.Magyarországon jelentős többségben vannak jelen a kis- és középvállalkozások, ennek ellenére a marketing végzettséggel rendelkező munkaerő nagyobb részben multinacionális vállalatoknál helyezkedik el, így a KKV szektorra sajnos jóval kevesebb figyelem jut. A nagy cégek mellett éppen ezért fontos, hogy ezzel a szektorral is foglalkozzunk.Dolgozatomban szeretném bemutatni ezt a vállalkozást és az általam használt marketingkommunikációs eszközöket. Ahhoz, hogy megértsük a COVID-19 hatását a magyar gazdaságra, kitérek a 2020-ban és 2021-ben érvényben lévő korlátozásokra és a kis- és középvállalkozások helyzetére a vírushelyzet előtt, közben és után. Ezt követően javaslatot teszek egyéb, a jövőt illető fejlődési lehetőségre, amihez mikro (SWOT) és makro (STEEP) környezeti elemzést készítek. Emellett kiemelt figyelmet fordítok arra is, hogy milyen kihívásokkal kellett szembe néznünk a marketingstratégia újratervezése során, és milyen innovatív megoldásokkal tudtunk alkalmazkodni a megváltozott fogyasztói igényekhez. Fontosnak tartom bemutatni a közösségi média szerepét a vendégek újraaktivizálásában, hiszen a digitális jelenlét erősítése kulcsfontosságú tényező volt a cég újjáépítésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fellendülés, kis- és középvállalkozás - KKV, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, vendéglátás, vendéglátóipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet