Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében

Csányi Boglárka (2025) Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Csányi Boglárka-záródolgozat (pdf.).pdf] PDF
Csányi Boglárka-záródolgozat (pdf.).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Csányi Boglárka_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Csányi Boglárka_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (142kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozat célja a marketingkommunikáció szerepének vizsgálata a kulturális szektorban, és a színházak működésében.A dolgozat bemutatja a nonbusiness szektort, nonbusiness marketinget és a kultúramarketinget. A színházak marektingtevékenysége a 7P modell alkalmazásával került elemzésre. Egy S.W.O.T. elemzés keretében bemutatásra kerültek a Csiky Gergely színház legfontosabb jellemzői, a kvantitatív kutatásban pedig felmérte a kapcsolatát a Somogy vármegyei lakosokkal.Az eredmények alapján megállapítható, hogy a tudatos és átgondolt marketingkommunikáció jelentős mértékben hozzájárul a kulturális intézmények eredményességéhez és fennmaradásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, kulturális szektor, kultúra, marketingkommunikáció, nonbusiness marketing, SWOT-elemzés, színházak, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet