Csányi Boglárka (2025) Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Csányi Boglárka-záródolgozat (pdf.).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Csányi Boglárka_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (142kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat célja a marketingkommunikáció szerepének vizsgálata a kulturális szektorban, és a színházak működésében.A dolgozat bemutatja a nonbusiness szektort, nonbusiness marketinget és a kultúramarketinget. A színházak marektingtevékenysége a 7P modell alkalmazásával került elemzésre. Egy S.W.O.T. elemzés keretében bemutatásra kerültek a Csiky Gergely színház legfontosabb jellemzői, a kvantitatív kutatásban pedig felmérte a kapcsolatát a Somogy vármegyei lakosokkal.Az eredmények alapján megállapítható, hogy a tudatos és átgondolt marketingkommunikáció jelentős mértékben hozzájárul a kulturális intézmények eredményességéhez és fennmaradásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kulturális szektor, kultúra, marketingkommunikáció, nonbusiness marketing, SWOT-elemzés, színházak, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |