Bozsányi Zsófia Lilla (2025) Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bírálat Bozsányi Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (593kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a digitális marketingben alkalmazott pszichológiai eszközök és a fogyasztói döntéshozatal közötti kapcsolatot vizsgálja. A témaválasztást a digitális környezet mindennapi marketinghatásai és befolyásolásai inspirálták. A szakirodalmi háterre áttekinti a digitális marketing fejlődését, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai alapjait, valamint a kognitív, érzelmi és társadalmi befolyásoló tényezőket. A dolgozat primer kutatás keretében kérdőíves felmérést is használ, ami a pszichológiai eszközök fogyasztói megítélésének feltárására irányul. A kutatás arra irányult, hogy feltárja a pszichológiai módszerek alkalmazását és megértéséta digitális marketingben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, döntéshozatal, fogyasztói magatartás, online marketing, online reklám, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |