Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben

Bozsányi Zsófia Lilla (2025) Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben.pdf] PDF
Pszichológiai eszközök és fogyasztói döntéshozatal a digitális marketingben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Bozsányi Zsófia.pdf] PDF
Bírálat Bozsányi Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (593kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a digitális marketingben alkalmazott pszichológiai eszközök és a fogyasztói döntéshozatal közötti kapcsolatot vizsgálja. A témaválasztást a digitális környezet mindennapi marketinghatásai és befolyásolásai inspirálták. A szakirodalmi háterre áttekinti a digitális marketing fejlődését, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai alapjait, valamint a kognitív, érzelmi és társadalmi befolyásoló tényezőket. A dolgozat primer kutatás keretében kérdőíves felmérést is használ, ami a pszichológiai eszközök fogyasztói megítélésének feltárására irányul. A kutatás arra irányult, hogy feltárja a pszichológiai módszerek alkalmazását és megértéséta digitális marketingben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitális média, döntéshozatal, fogyasztói magatartás, online marketing, online reklám, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet