Berecz Anna Ildikó (2025) A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása: hogyan alakítják a hirdetések a vásárlási szokásainkat. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Záródolgozat-nyilatkozat-2025-Berecz Anna Ildikó-A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bírálat Berecz Anna Ildikó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (596kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tisztelt Értékelő Bizottság!A dolgozatom célja annak feltárása, hogyan befolyásolják a reklámok a vásárlási szokásainkat és milyen mechanizmusok révén hatnak ránk. Vizsgáltam az érzelmi, és vizuális elemek szerepét, valamint az életkor szerinti eltéréseket. Primer kutatásom során online kérdőívet alkalmaztam, amely a válaszadók reklámra adott reakcióit, érzéseit és attitűdjeit térképezte fel. Az eredmények alapján következtetéseket vontam le a reklám hatékonyságáról, és javaslatokat fogalmaztam meg a célzottabb kommunikáció érdekében.Tisztelettel: Berecz Anna Ildikó
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, érzelmek, fogyasztói magatartás, reklámeszközök, reklámpszichológia, társadalmi hatás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |