A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása: hogyan alakítják a hirdetések a vásárlási szokásainkat

Berecz Anna Ildikó (2025) A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása: hogyan alakítják a hirdetések a vásárlási szokásainkat. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat-nyilatkozat-2025-Berecz Anna Ildikó-A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása.pdf] PDF
Záródolgozat-nyilatkozat-2025-Berecz Anna Ildikó-A reklám hatásmechanizmusa és befolyásolása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Berecz Anna Ildikó.pdf] PDF
Bírálat Berecz Anna Ildikó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (596kB)

Absztrakt (kivonat)

Tisztelt Értékelő Bizottság!A dolgozatom célja annak feltárása, hogyan befolyásolják a reklámok a vásárlási szokásainkat és milyen mechanizmusok révén hatnak ránk. Vizsgáltam az érzelmi, és vizuális elemek szerepét, valamint az életkor szerinti eltéréseket. Primer kutatásom során online kérdőívet alkalmaztam, amely a válaszadók reklámra adott reakcióit, érzéseit és attitűdjeit térképezte fel. Az eredmények alapján következtetéseket vontam le a reklám hatékonyságáról, és javaslatokat fogalmaztam meg a célzottabb kommunikáció érdekében.Tisztelettel: Berecz Anna Ildikó

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: befolyásolás, érzelmek, fogyasztói magatartás, reklámeszközök, reklámpszichológia, társadalmi hatás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet