Beregszászi Vivien Szonja (2025) A közösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
F5XKWN - Beregszászi Vivien Szonja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Beregszászi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (280kB) |
![]() |
PDF
Beregszászi Vivien külső konzulens szakdolgozat bírálata - Tóth Noémi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (212kB) |
Absztrakt (kivonat)
AKözösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatvaszakdolgozat célja, hogy megvizsgálja a közösségi hálók szerepét az értékesítésben, hogy mely platformok – ami ebben az esetben a Facebook és Instagram – és stratégiák - a megbízható kommunikáció, illetve a lojalitásprogramok - bizonyulnak a leghatékonyabbnak. Feltárja a közösségi hálókat és működésüket, bemutatva az online értékesítési platformokat és online értékesítési stratégiákat, technikákat. Emellett kitér a vásárlói lojalitásra, a fogyasztók magatartásának alakulására, és a véleményvezérek szerepére, amely sajnos alacsony intenzitást mutat, így kiderült, hogy a vásárlási preferenciákat elsősorban a kedvezmények és a pozitív vásárlói vélemények irányítják. A kutatás megmutatja, hogy milyen kihívásokkal és kockázatokkal kell szembenézniük a vállalkozásoknak a közösségi hálókon való értékesítés során, ugyanakkor különös tekintetet fordít a Kifli.hu közösségi média stratégiájára. Láthatóvá válik, hogy a közösségi médiában használt hirdetések az élelmiszer-vásárlási döntésekben nem bizonyulnak a leghatékonyabbnak. A dolgozat végén sor kerül a vállalatok és a Kifli.hu tanácsadására, illetve kitér a jövőbeli vizsgálati fókuszra, ami a virtuális és kiterjesztett valóság innovációinak következménye, a közösségi algoritmusok módosulása, a lojalitásprogramok hosszútávú hatékonysága, és a Z generáció fogyasztási szokásai.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, közösségi hálózatok, közösségi média, marketing, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |