A közösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatva

Beregszászi Vivien Szonja (2025) A közösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of F5XKWN - Beregszászi Vivien Szonja.pdf] PDF
F5XKWN - Beregszászi Vivien Szonja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Beregszászi.pdf] PDF
Beregszászi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (280kB)
[thumbnail of Beregszászi Vivien külső konzulens szakdolgozat bírálata - Tóth Noémi.pdf] PDF
Beregszászi Vivien külső konzulens szakdolgozat bírálata - Tóth Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (212kB)

Absztrakt (kivonat)

AKözösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatvaszakdolgozat célja, hogy megvizsgálja a közösségi hálók szerepét az értékesítésben, hogy mely platformok – ami ebben az esetben a Facebook és Instagram – és stratégiák - a megbízható kommunikáció, illetve a lojalitásprogramok - bizonyulnak a leghatékonyabbnak. Feltárja a közösségi hálókat és működésüket, bemutatva az online értékesítési platformokat és online értékesítési stratégiákat, technikákat. Emellett kitér a vásárlói lojalitásra, a fogyasztók magatartásának alakulására, és a véleményvezérek szerepére, amely sajnos alacsony intenzitást mutat, így kiderült, hogy a vásárlási preferenciákat elsősorban a kedvezmények és a pozitív vásárlói vélemények irányítják. A kutatás megmutatja, hogy milyen kihívásokkal és kockázatokkal kell szembenézniük a vállalkozásoknak a közösségi hálókon való értékesítés során, ugyanakkor különös tekintetet fordít a Kifli.hu közösségi média stratégiájára. Láthatóvá válik, hogy a közösségi médiában használt hirdetések az élelmiszer-vásárlási döntésekben nem bizonyulnak a leghatékonyabbnak. A dolgozat végén sor kerül a vállalatok és a Kifli.hu tanácsadására, illetve kitér a jövőbeli vizsgálati fókuszra, ami a virtuális és kiterjesztett valóság innovációinak következménye, a közösségi algoritmusok módosulása, a lojalitásprogramok hosszútávú hatékonysága, és a Z generáció fogyasztási szokásai.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, közösségi hálózatok, közösségi média, marketing, online értékesítés, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet