Balogh Szabolcs (2025) A marketing és az ifjúsági szervezetek kapcsolata – az Erzsébet Ifjúsági Alap marketingtevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
A marketing és az ifjúsági szervezetek kapcsolata – az Erzsébet Ifjúsági Alap marketingtevékenységének vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (617kB) |
![]() |
PDF
Balogh Szabolcs bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja a marketing szerepének feltárása a nonprofit szektorban, különösen az ifjúsági szervezetek működésében, az Erzsébet Ifjúsági Alap Nonprofit Kft. példáján keresztül. A dolgozatban bemutatom a nonprofit marketing sajátosságait, elemzem az online és offline kommunikációs csatornák alkalmazását, valamint értékelem a szervezet marketingtevékenységének hatékonyságát. A kutatás elméleti és gyakorlati részből áll, szakirodalmi áttekintésre és esettanulmányra építve. A dolgozatban javaslatokat fogalmazok meg a digitális kommunikáció erősítésére, a célcsoport-specifikus üzenetformálásra és az influencermarketing eszközeinek tudatosabb alkalmazására, ezzel elősegítve az Erzsébet Ifjúsági Alap további fejlődését és a fiatalokkal való hatékonyabb kapcsolatteremtést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsopor(tok), Digitális marketing a közszférában, Erzsébet Ifjúsági Alap, generációs marketing, ifjúsági szervezetek, kommunikációs csatornák, közösségépítés, nonprofit szervezet(ek), Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |