Csordás Nóra (2025) A Formula 1 marketingkommunikációs eszközei – Milyen marketingfogások segítségével szárnyal a sport népszerűsége napjainkban? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_CsordásNóra_C0PSYZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Csordás Nóra - szakdolgozat értékelés -Bíró Máté külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (151kB) |
![]() |
PDF
Csordás Nóra_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (181kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Formula 1 marketingkommunikációs eszközeit vizsgáltam a jelen és a jövő szempontjából is. Megvizsgáltam az eszközök jelenlegi előfordulását ebben a sportban, hogy hogyan, milyen gyakorisággal használja a Forma 1 azokat. Kutatásom során arra szerettem volna választ kapni, hogy milyen hatással bírnak a jelenlegi nézőkre ezek a marketingkommunikációs eszközök, amik nem mások, mint a szájreklám, a szponzoráció, a reklámok, az influenszerek, a Drive to Survive sorozat és a további autó- és motorsporttal kapcsolatos filmek, dokumentumfilmek és sorozatok. Ezt egyaránt megkérdeztem az aktív Formula 1 nézőktől, és azoktól is, akik nem követői a száguldó cirkusznak. Továbbá a kitöltőimet arról is megkérdeztem, hogy mit gondolnak, mivel lehetne még népszerűbbé tenni ezt a sportot a jövőben, hogy minél több nézőt bevonzzon és a követőtábora a jelenleginél is nagyobbra nőhessen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Formula 1, influenszer, marketing, marketingkommunikáció, marketingkommunikációs eszközök, reklám, sport, szponzorálás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:54 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:54 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |