Ragány Renáta Pálma (2014) Z generáció kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta Pálma.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat tartalmazza a generációs marketing jellemzőit, felhasználási módjait,sajátosságait,a generációk felosztását nemzetközi és hazai megközelítésben.Ezen kívül a Z generáció általános jellemzőit, a Z és az Y generáció kapcsolatát,a marketing hatását a Z generációra, és a Z generáció hatását a marketingre.Végezetül pedig a Z generáció szabadidejével, kapcsolattartásával,a reklámokhoz való viszonyával és a jövőképükkel kapcsolatos kutatás eredményeit.
Magyar cím
Z generáció kutatás
Angol cím
Research of the Generation Z
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
KERESKEDELMI INTÉZETI TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | generációs marketing, szegmentáció, Z generáció, Y generáció, mélyinterjú, fiatalok kutatása, fiatalok marketingje, generáció, fogyasztói típusok, életstílus |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ragány Renáta Pálma |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 04. 08:52 |
Utolsó módosítás: | 2014. Dec. 04. 08:52 |
Az archívumban megtalálható verziók
- Z generáció kutatás. (deposited 2014. Dec. 04. 08:52) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |