Z generáció kutatás

Ragány Renáta Pálma (2014) Z generáció kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Figyelmeztetés
A múnek van frissebb verziója; lásd itt
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta Pálma.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta Pálma.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat tartalmazza a generációs marketing jellemzőit, felhasználási módjait,sajátosságait,a generációk felosztását nemzetközi és hazai megközelítésben.Ezen kívül a Z generáció általános jellemzőit, a Z és az Y generáció kapcsolatát,a marketing hatását a Z generációra, és a Z generáció hatását a marketingre.Végezetül pedig a Z generáció szabadidejével, kapcsolattartásával,a reklámokhoz való viszonyával és a jövőképükkel kapcsolatos kutatás eredményeit.

Magyar cím

Z generáció kutatás

Angol cím

Research of the Generation Z

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KERESKEDELMI INTÉZETI TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: generációs marketing, szegmentáció, Z generáció, Y generáció, mélyinterjú, fiatalok kutatása, fiatalok marketingje, generáció, fogyasztói típusok, életstílus
Felhasználói azonosító szám (ID): Ragány Renáta Pálma
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 04. 08:52
Utolsó módosítás: 2014. Dec. 04. 08:52

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet