A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban

Horváth Árpád (2016) A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Horváth_Árpád.pdf] PDF
Szakdolgozat_Horváth_Árpád.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai és Üzleti Szakoktató Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oláhné Zieser Zsuzsanna
NEM RÉSZLETEZETT
m.b. Tanszékvezető-helyettes, adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Játékosítás, Gamifikáció, Kvíz, Videojátékok, Virtuális közösségi tér, Szakmai oktató program
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 13. 08:21
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 25. 11:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet