Horváth Árpád (2016) A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Horváth_Árpád.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógiai és Üzleti Szakoktató Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Játékosítás, Gamifikáció, Kvíz, Videojátékok, Virtuális közösségi tér, Szakmai oktató program |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 13. 08:21 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 25. 11:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |