Hegedűs Fanni (2024) A Magyar Kézilabda Szövetség és a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapat kommunikációs tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Hegedűs_Fanni_KVIK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
Microsoft Word
Hegedűs_Fanni_KVIK.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (14kB) |
![]() |
PDF
Hegedűs_Fanni_KVIK_szerzői hozzájárulás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (105kB) |
![]() |
PDF
Hegedűs_Fanni_KVIK_PV.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
![]() |
PDF
Hegedűs_Fanni_KVIK_VI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (330kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja az MKSZ és a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapat kommunikációs tevékenységének elemzése, különös tekintettel a közösségi média hatékonyságára és az alkalmazott eszközökre fókuszálva. A kutatás vizsgálja a kommunikációt a sport hazai és nemzetközi elismertségére, feltárja a használt csatornákat, és elemzi a szurkolói visszajelzéseket. Összehasonlítja a női válogatott és a klub stratégiáit, kiemelve a hasonlóságokat és eltéréseket. A dolgozat célja feltárni a lehetőségeket a szurkolói elköteleződés növelése, a fiatalabb célcsoportok hatékony megszólítása és a kommunikációs tevékenységek fejlesztése érdekében a sportág további népszerűsítéséért.A TDK dolgozathoz szekunder és primer kutatást is alkalmaztam. A szekunder kutatás során szakirodalmakat használtam, hogy alátámasszam és kiegészítsem a kutatás eredményeit. A primer kutatás elvégzése alatt mélyinterjúkat készítettem a Magyar Kézilabda Szövetség kommunikációs igazgató-helyettesével, Liszkay Gáborral, és a Győri Audi ETO KC kommunikációs vezetőjével, Fata Edinával, hogy mélyebb betekintést nyerjek a kommunikációs tevékenységekbe. Ezen kívül kvantitatív kutatást is végeztem online kérdőív segítségével, amely a szurkolók véleményét és tapasztalatait térképezte fel. Ez a kombinált megközelítés lehetővé tette, hogy átfogó képet alkossak a magyar kézilabda kommunikációjáról.A kutatás elemzi a közösségi média szerepét és optimalizálási lehetőségeit a célzottabb kommunikáció érdekében. Az eredmények szerint az MKSZ és a Győri Audi ETO KC hasonló munkamódszereket alkalmaz, de eltérő a célközönségük és a kommunikációjuk fókuszának középpontja. Mindkét szervezet számára kihívás a fiatalabb korosztály elérése, modern eszközök segítségével, például TikTokon keresztül és új mobil alkalmazások létrehozásával lehetne közelebb kerülni hozzájuk. A szurkolói visszajelzések alapján szükség van több interaktív, kulisszák mögötti tartalomra és szorosabb online-offline integrációra.A Győri Audi ETO KC SWOT analízise feltárta a stabil szponzori kapcsolatokat és hatékony közösségi média jelenlétet, de rávilágított a nemzetközi kommunikáció fejlesztésének szükségességére és az új csatornák használatára is. A kutatás gyakorlati javaslatokat fogalmaz meg a sport kommunikációs stratégiáinak javítására, kiemelve a szurkolói elköteleződés növelését, a fiatal célcsoport megszólítását, valamint a modern kommunikációs eszközök felhasználását a sportág népszerűsítésének érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Győri Audi ETO KC, kézilabda, kommunikációs tevékenység, közösségi média, Magyar Kézilabda Szövetség, Szurkolói visszajelzések |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 11:57 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 11:57 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |