Ujvári Tímea (2024) Digitális banki frontvonal: A weboldalak kialakítása, a szelfis számlanyitás korszaka. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
TDKdolgozat_UjvariTimea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
Microsoft Word
absztrakt_ujvari_timea.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (16kB) |
![]() |
PDF
Ujvári Tímea_TDK_Dolgozat_biralati_lap_2024_HU.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (359kB) |
![]() |
PDF
Dolgozat_biralati_lap_Ujvári Tímea.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (269kB) |
Absztrakt (kivonat)
DIGITÁLIS BANKI FRONTVONAL: A WEBOLDALAK KIALAKÍTÁSA, A SZELFIS SZÁMLANYITÁS KORSZAKAA banki szektor digitális átalakulása az utóbbi évtizedben radikálisan megvál-toztatta a pénzügyi szolgáltatások igénybevételének módját. Az online bankolás előretörése és a digitális technológiák gyors fejlődése új lehetőségeket teremtett a bakok számára, hogy innovatív szolgáltatásokat nyújtsanak és javítsák ügyfélélményüket. Mivel a bankok folyamatosan versenyeznek az ügyfelekért, az online szolgáltatások minősége és az általuk nyújtott funkciók kiemelkedő szerepet játszanak a piacon való megkülönböztetésben. Kutatásom célja, hogy átfogó értékelést nyújtsak a bankok online platformjairól, azok funkcióiról és a felhasználói élményről, beleértve a szelfis számlanyitás korszakát. Mivel a bankszek-torban folyamatos verseny folyik, fontos megérteni, hogy milyen online szolgáltatási platfor-mokat kínálnak, hogyan teljesítik azokat a felhasználói elvárások és igények szempontjából. Ebből kifolyólag kutatási kérdéseim: Hogyan befolyásolja az ügyfélélményt a weboldal kialakítása a bankszektorban? Milyen ügyféltámogatási lehetőségek találhatók a különböző magyarországi bankok weboldalain, és ezek mennyire felelnek meg a felhasználói elvárásoknak? Mennyiben befolyásolja a bankok ügyfélszerzési stratégiáját a szelfis számlanyitás lehetősége? Kutatásom során mind kvalitatív és kvantitatív adatokra támaszkodtam. Elsősorban dokumentumelemzést végeztem, amely során az ügyfélközpontú weboldal kialakításával kapcsolatos szakirodalmat elemeztem. Ezt követően a kiválasztott magyar bankok hivatalos weboldalait hasonlítottam össze, megadott szempontok alapján. A felhasználói élmény és szelfis számlanyitás igényéről kérdőívet készítettem, hogy számszerű adatokat kapjak. Végül interjúkat folytattam banki szakemberekkel, hogy megértsem az online bankolás aktuális trendjeit és problémáit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, banki informatika, banki tevékenységek, banki ügyfél, hazai bankok |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 11:57 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 11:57 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |