Értékesítés a keresőmotorok és a közösségi média algoritmusa segítségével

Laposa Norbert (2024) Értékesítés a keresőmotorok és a közösségi média algoritmusa segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Laposa Norbert TDK.pdf] PDF
Laposa Norbert TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (441kB)
[thumbnail of Laposa Norbert Rezümé.pdf] PDF
Laposa Norbert Rezümé.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (100kB)
[thumbnail of Laposa_Norbert_KVIK_PV.pdf] PDF
Laposa_Norbert_KVIK_PV.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)
[thumbnail of Laposa_Norbert_KVIK_VI.pdf] PDF
Laposa_Norbert_KVIK_VI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)

Absztrakt (kivonat)

Értékesítés a keresőmotorok és a közösségi média algoritmusa segítségével A dolgozat célja az lenne, hogy átfogóbb képet kapjunk arról, hogy ezek a keresőmotorok, valamint a közösségi média algoritmusa milyen elven működik. A kutatások során bebizonyosodott ennek az algoritmusnak a létezése, valamint az, hogy milyen jellegű tematikával dolgozik. A kutatásokat javarészt egy interjú formájában csináltuk, esetenként adott termék keresése után próbáltunk arra választ találni, hogy mitől függ a termékjavaslatok változása. Azért ebben a témában végeztem a kutatást mivel úgy gondolom, hogy ha valaki ennek teljesen tudatában van akkor képes ezt a vállalkozása, hirdetései előnyére fordítani és nagyban képes megnövelni az elérési számot ezen adatok ismeretében. Úgy gondolom, hogy a jövőben még a mostaninál is nagyobb teret fog nyerni az online hirdetés mivel teljesen ebbe az irányba tart a világ és ezért gondolom, hogy nem elhanyagolható ezen algoritmusok teljes körű ismerete. A kutatás arra világított rá számunkra, hogy szoros kapcsolat van a keresőmotorok a Google fiókok és az általunk használt közösségi média platformok között is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: 21. század, aktív keresők, algoritmus(ok), eladás - értékesítés, közösségi média
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 11:57
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 11:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet