Molnár Attila (2016) A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására. Külkereskedelmi Kar.
PDF
MolnárAttilaSzakdolgozat2016.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (992kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bormarketing, marketigeszközök, Borpiac |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 08:14 |
Utolsó módosítás: | 2016. Okt. 17. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |