A kuponos oldalakon való értékesítés hatása a szállodák teljesítményére és a fogyasztói magatartásra

Kisbenedek Szabina (2014) A kuponos oldalakon való értékesítés hatása a szállodák teljesítményére és a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kisbenedek-Szabina.pdf] PDF
Kisbenedek-Szabina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-kereskedelem, Vásárlás, közösségi, Értékesítés, kuponos, Elemzés, interjú, Felmérés, kérdőíves
Felhasználói azonosító szám (ID): Zoltán Márton
Rekord készítés dátuma: 2025. Aug. 07. 16:14
Utolsó módosítás: 2025. Aug. 07. 16:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet