Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál

Saláta Márton László (2023) Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR Saláta Márton László.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR Saláta Márton László.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (311kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ RT Saláta Márton László.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ RT Saláta Márton László.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az interkulturalitást és a kulturális különbségeket kutattam a piac vezető multinacionális divatcégénél, a Zaránál. Elsősorban arra voltam kíváncsi, hogy, ha megfelelő figyelmet fordítanak a kulturális különbségekre, hogyan hat a munkaerő elkötelezettségére. Kutatásomban primer és szekunder adatokra is támaszkodtam, kérdőív és mélyinterjú válaszai alapján próbáltam elmélyíteni magam a témában. Nem csak a dolgozat elején feltett kutatási kérdésekre sikerült választ adnom, hanem arra is, hogy ezek miként és milyen formában jelennek meg, miért fontos a figyelembevételük és milyen módon javíthatók.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, HR, interkulturális kommunikáció, interkulturális menedzsment, kultúra
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:15
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet