Saláta Márton László (2023) Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR Saláta Márton László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (311kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ RT Saláta Márton László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az interkulturalitást és a kulturális különbségeket kutattam a piac vezető multinacionális divatcégénél, a Zaránál. Elsősorban arra voltam kíváncsi, hogy, ha megfelelő figyelmet fordítanak a kulturális különbségekre, hogyan hat a munkaerő elkötelezettségére. Kutatásomban primer és szekunder adatokra is támaszkodtam, kérdőív és mélyinterjú válaszai alapján próbáltam elmélyíteni magam a témában. Nem csak a dolgozat elején feltett kutatási kérdésekre sikerült választ adnom, hanem arra is, hogy ezek miként és milyen formában jelennek meg, miért fontos a figyelembevételük és milyen módon javíthatók.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, HR, interkulturális kommunikáció, interkulturális menedzsment, kultúra |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:15 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |