Konfliktusok kialakulása és konfliktuskezelés, alapvető tárgyalási formák és jellemzői

Miklós Dorina (2023) Konfliktusok kialakulása és konfliktuskezelés, alapvető tárgyalási formák és jellemzői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap _Miklos_Dorina.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap _Miklos_Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (154kB)

Absztrakt (kivonat)

Témául a kommunikációt és konfliktuskezelést választottam. Az egyik része a kommunikáció, ami lehetőséget ad más emberekkel információt cserélni több fajta módon, közös jelrendszer segítségével. A másik része pedig a konfliktus kezelés, amikor megoldást keresünk egy adott közös problémára az adott féllel. Nem minden esetben találunk megfelelő megoldást a konfliktusokra, de törekednünk kell a közös cél érdekében a helyes megoldásra. A szakmai gyakorlatomat egy cég könyvelői irodájában töltöttem. Az iroda létszáma hat fő, akik közül többen otthon végzik munkájukat. Az én feladatom többnyire a kolléganők támogatása, az adminisztráció elvégzése volt nagyrészt, egyre több különböző feladatot is rám bíztak, ami által nagyobb rálátásom nyílt a cég teljes működésére. Többek között betekinthettem a könyvelés és a bérszámfejtés rejtelmeibe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: csoportkommunikáció, emberi kommunikáció, kommunikációs folyamat, konfliktus, konfliktuskezelés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:15
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet