Miklós Dorina (2023) Konfliktusok kialakulása és konfliktuskezelés, alapvető tárgyalási formák és jellemzői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
KM FOSZK bírálati lap _Miklos_Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
Témául a kommunikációt és konfliktuskezelést választottam. Az egyik része a kommunikáció, ami lehetőséget ad más emberekkel információt cserélni több fajta módon, közös jelrendszer segítségével. A másik része pedig a konfliktus kezelés, amikor megoldást keresünk egy adott közös problémára az adott féllel. Nem minden esetben találunk megfelelő megoldást a konfliktusokra, de törekednünk kell a közös cél érdekében a helyes megoldásra. A szakmai gyakorlatomat egy cég könyvelői irodájában töltöttem. Az iroda létszáma hat fő, akik közül többen otthon végzik munkájukat. Az én feladatom többnyire a kolléganők támogatása, az adminisztráció elvégzése volt nagyrészt, egyre több különböző feladatot is rám bíztak, ami által nagyobb rálátásom nyílt a cég teljes működésére. Többek között betekinthettem a könyvelés és a bérszámfejtés rejtelmeibe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | csoportkommunikáció, emberi kommunikáció, kommunikációs folyamat, konfliktus, konfliktuskezelés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:15 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |