Erőss Viktória Anna (2024) Marketingkommunikáció egy multinacionális olajvállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Marketingkommunikáció egy multinacionális olajvállalatnál.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Erőss Viktória Anna foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban bemutatásra kerül egy multinacionális olajvállalat marketing kommunikációja és vállalati stratégiája. A dolgozatomat egy adott cég köré építettem fel, amely piacvezető pozícióban helyezkedik el ebben az iparágban, ez pedig a Shell Magyarország, akik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Az alábbi kutatási kérdések alapján szerettem volna megvizsgálni a kutatni kívánt vállalatot. Milyen a Shell megítélése Magyarországon? Milyen marketingkommunikációs stratégiát alkalmaz a Shell? Hogyan maradhat versenyképes globális problémák ellenére is a Shell? Ezen dolgozat segítségével az olvasó pontos bepillantást nyerhet egy ilyen vállalat működésébe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkommunikáció, multinacionális vállalatok, olajipar, stratégiai vezetés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |