Marketingkommunikáció egy multinacionális olajvállalatnál

Erőss Viktória Anna (2024) Marketingkommunikáció egy multinacionális olajvállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketingkommunikáció egy   multinacionális olajvállalatnál.pdf] PDF
Marketingkommunikáció egy multinacionális olajvállalatnál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Erőss Viktória Anna foszk.pdf] PDF
Erőss Viktória Anna foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban bemutatásra kerül egy multinacionális olajvállalat marketing kommunikációja és vállalati stratégiája. A dolgozatomat egy adott cég köré építettem fel, amely piacvezető pozícióban helyezkedik el ebben az iparágban, ez pedig a Shell Magyarország, akik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Az alábbi kutatási kérdések alapján szerettem volna megvizsgálni a kutatni kívánt vállalatot. Milyen a Shell megítélése Magyarországon? Milyen marketingkommunikációs stratégiát alkalmaz a Shell? Hogyan maradhat versenyképes globális problémák ellenére is a Shell? Ezen dolgozat segítségével az olvasó pontos bepillantást nyerhet egy ilyen vállalat működésébe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, marketingkommunikáció, multinacionális vállalatok, olajipar, stratégiai vezetés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet