Kacsó Ákos (2024) A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
projektmunka_kacso_akos_C0493I.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Kacso_Akos_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám megírása során a közösségi média szerepéről írtam hogy hogyan van jelen és hogy milyen célt szolgál különböző cégek életében. Mélyinterjút készítettem a szakmai gyakorlati helyemen lévő főnökömmel, így mégjobban betekintést tudtam nyerni abban hogy a SUN AND EYE Kft-nél hogyan van jelen a közösségi média és hogy milyen sikertényezőkhöz vezethet ha beiktatjuk a különböző platformokat. A kutatásom során elsősorban választ kaptam arra, hogy csak úgy, mint a SUN AND EYE Kft-nél ugyanúgy más cégeknél is kulcsfontosságú elem a közösségi médiás platformok beépítése az üzleti életbe és fontos szerepet játszik a kommunikációs stratégiában az üzleti céloknak elérésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, kereskedelem, kommunikációs stratégia, közösségi média, Social media |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |