A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban

Kacsó Ákos (2024) A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka_kacso_akos_C0493I.pdf] PDF
projektmunka_kacso_akos_C0493I.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kacso_Akos_biralat.pdf] PDF
Kacso_Akos_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám megírása során a közösségi média szerepéről írtam hogy hogyan van jelen és hogy milyen célt szolgál különböző cégek életében. Mélyinterjút készítettem a szakmai gyakorlati helyemen lévő főnökömmel, így mégjobban betekintést tudtam nyerni abban hogy a SUN AND EYE Kft-nél hogyan van jelen a közösségi média és hogy milyen sikertényezőkhöz vezethet ha beiktatjuk a különböző platformokat. A kutatásom során elsősorban választ kaptam arra, hogy csak úgy, mint a SUN AND EYE Kft-nél ugyanúgy más cégeknél is kulcsfontosságú elem a közösségi médiás platformok beépítése az üzleti életbe és fontos szerepet játszik a kommunikációs stratégiában az üzleti céloknak elérésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, kereskedelem, kommunikációs stratégia, közösségi média, Social media
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet