Wohl Tamás (2024) Célzott marketing: A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Wohl-Tamás_záródolgozat-2024.04.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (788kB) |
![]() |
PDF
Wohl Tamás foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom által bemutatom a DM-KER Nyrt. tőzsdére való bevezetését követő marketingstratégiáját. Részletesen elemzem, milyen és mivel jár egy tőzsdére való bevezetés, példákkal szemléltetem mind hazai, mind külföldi cégeket, hogy rájuk hogyan hatott a marketingjükre a tőzsdére való bevezetés. Ezt követően bemutatom magát a DM-KER Nyrt-t: mivel foglalkozik, valamint milyen marketingstratégiákat használ a cég a jobb márkaépítés érdekében. Valamint primer kutatásom során három interjúalany volt segítségemre: az első interjúalanyommal boncolgattuk, milyen egy tőzsdére bevezetett cég PR-ja, a második interjúalanyom egy marketingügynökség vezetője, aki bemutatta, mit is csinál egy marketingügynökség, valamint harmadik interjúalanyom a DM-KER Nyrt. gazdasági igazgatója, aki beszámolt arról, hogyan is hatott a cég marketingjére és PR-jára a tőzsdére való bevezetés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ipari marketing, marketing, primer vizsgálatok, tőzsde, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |