Célzott marketing: A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák

Wohl Tamás (2024) Célzott marketing: A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Wohl-Tamás_záródolgozat-2024.04.PDF] PDF
Wohl-Tamás_záródolgozat-2024.04.PDF
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (788kB)
[thumbnail of Wohl Tamás foszk.pdf] PDF
Wohl Tamás foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom által bemutatom a DM-KER Nyrt. tőzsdére való bevezetését követő marketingstratégiáját. Részletesen elemzem, milyen és mivel jár egy tőzsdére való bevezetés, példákkal szemléltetem mind hazai, mind külföldi cégeket, hogy rájuk hogyan hatott a marketingjükre a tőzsdére való bevezetés. Ezt követően bemutatom magát a DM-KER Nyrt-t: mivel foglalkozik, valamint milyen marketingstratégiákat használ a cég a jobb márkaépítés érdekében. Valamint primer kutatásom során három interjúalany volt segítségemre: az első interjúalanyommal boncolgattuk, milyen egy tőzsdére bevezetett cég PR-ja, a második interjúalanyom egy marketingügynökség vezetője, aki bemutatta, mit is csinál egy marketingügynökség, valamint harmadik interjúalanyom a DM-KER Nyrt. gazdasági igazgatója, aki beszámolt arról, hogyan is hatott a cég marketingjére és PR-jára a tőzsdére való bevezetés.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ipari marketing, marketing, primer vizsgálatok, tőzsde, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet