A New York Café fogyasztóinak márkahűsége

Pasztosics Dóra (2024) A New York Café fogyasztóinak márkahűsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJECTMUNKA.pdf] PDF
PROJECTMUNKA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap Pasztosics Dóra.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap Pasztosics Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a projektmunkában a New York café fogyasztóinak márkahűségét vizsgálom. Szó lesz a márka és a márkaépítés jelentéséről, a márkahűségről, a fogyasztási szokásokról, az ügyfélcsoportok kialakulásáról, a marketingkommunikációról és végül, de nem utolsó sorban a kávéházi kultúra kialakulásáról.A fogyasztók márkahűsége kulcsfontosságú tényező a vállalkozások sikerében, mivel hozzájárul a stabil vásárlói bázis fenntartásához és a versenyelőny megőrzéséhez. Projektmunkám célja a fogyasztók márkahűségét befolyásoló tényezők feltárása és elemzése. A kutatás során kvalitatív módszereket alkalmaztam annak érdekében, hogy átfogó képet kapjak a fogyasztók viselkedéséről és a márkákhoz való ragaszkodásuk okairól. Két interjúalanyt kérdeztem meg és ők mindketten hasonlóan vélekednek ezekről a dolgokról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztási szokások, kávéházi kultúra kialakulása, márka, márkaépítés, márkahűség
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet