Pasztosics Dóra (2024) A New York Café fogyasztóinak márkahűsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
PROJECTMUNKA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
KM FOSZK bírálati lap Pasztosics Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a projektmunkában a New York café fogyasztóinak márkahűségét vizsgálom. Szó lesz a márka és a márkaépítés jelentéséről, a márkahűségről, a fogyasztási szokásokról, az ügyfélcsoportok kialakulásáról, a marketingkommunikációról és végül, de nem utolsó sorban a kávéházi kultúra kialakulásáról.A fogyasztók márkahűsége kulcsfontosságú tényező a vállalkozások sikerében, mivel hozzájárul a stabil vásárlói bázis fenntartásához és a versenyelőny megőrzéséhez. Projektmunkám célja a fogyasztók márkahűségét befolyásoló tényezők feltárása és elemzése. A kutatás során kvalitatív módszereket alkalmaztam annak érdekében, hogy átfogó képet kapjak a fogyasztók viselkedéséről és a márkákhoz való ragaszkodásuk okairól. Két interjúalanyt kérdeztem meg és ők mindketten hasonlóan vélekednek ezekről a dolgokról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztási szokások, kávéházi kultúra kialakulása, márka, márkaépítés, márkahűség |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |