Bugyi Rita Anna (2024) A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Bugyi Rita Anna Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (481kB) |
![]() |
PDF
Bugyi_Rita_Anna_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám fő témájának a Hell Energy Magyarország marketing szempontból való vizsgálatát választottam. Célkitűzéseim között szerepelt, hogy a cég vizsgálatán keresztül egy szekunder kutatás keretében megvizsgáljam, hogy a mai modern világban miért is olyan fontos a marketing és szemléltessem, hogy a cég sikerességéhez és népszerűségéhez milyen mértékben járul hozzá egy jól kidolgozott, és a vevők igényeinek eleget tevő marketingstratégia. Kutatásom során leginkább a Hell Energy Magyarország hivatalos oldala, illetve a különböző közösségi média platformok álltak rendelkezésemre, továbbá az internetes források, könyvek és cikkek. Hipotézisemet megerősítette a Hell Energy Magyarország marketing szempontból való vizsgálata, hiszen előzetes feltételezéseim beigazolódtak. Előzetesen is úgy véltem, hogy egy cég sikeréhez nagymértékben járul hozzá a marketingtevékenység, és amint kutatásom is igazolta ez valóban így van. A kutatásomtól azonban többet kaptam, mint vártam, hiszen nem csak arra kaptam választ, hogy miként lehet sikeres egy cég marketing kommunikációja, hanem arra is választ kaptam, hogy miképp fenttartható ez a stratégia. Témaválasztásom nagyban hozzájárult ahhoz, hogy nem is olyan régen én is fogyasztó voltam, ezáltal még jobban érdekeltek olyan dolgok, amik talán másokat kevésbé. Rátértem kicsit a modern világ hasznosságára, hogy mennyire is sok marketinget tudunk alkalmazni akár több akár kevesebb anyagi ráfordítással. Szerettem volna a lehetőségeim szerint a legjobban beleásni magam a témába, olyan érdekességeket találni, ami mindenki érdeklődését felkeltheti. Igyekeztem több résznél is kifejteni saját véleményemet és meglátásomat, ezért is élveztem a legjobban kutatásom alatt a BCG mátrix, illetve a SWOT analízis elkészítését. Választott témámat nagyban nehezítette olyan források keresése, melyek valósak, és viszonylag frissek lennének, illetve, hogy megtaláljak minden információmorzsát hosszabb cikkekben vagy kutatásokban, amire nekem ténylegesen szükségem van.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | BCG mátrix, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 12:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |