A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból

Bugyi Rita Anna (2024) A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bugyi Rita Anna Projektmunka.pdf] PDF
Bugyi Rita Anna Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (481kB)
[thumbnail of Bugyi_Rita_Anna_biralat.pdf] PDF
Bugyi_Rita_Anna_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám fő témájának a Hell Energy Magyarország marketing szempontból való vizsgálatát választottam. Célkitűzéseim között szerepelt, hogy a cég vizsgálatán keresztül egy szekunder kutatás keretében megvizsgáljam, hogy a mai modern világban miért is olyan fontos a marketing és szemléltessem, hogy a cég sikerességéhez és népszerűségéhez milyen mértékben járul hozzá egy jól kidolgozott, és a vevők igényeinek eleget tevő marketingstratégia. Kutatásom során leginkább a Hell Energy Magyarország hivatalos oldala, illetve a különböző közösségi média platformok álltak rendelkezésemre, továbbá az internetes források, könyvek és cikkek. Hipotézisemet megerősítette a Hell Energy Magyarország marketing szempontból való vizsgálata, hiszen előzetes feltételezéseim beigazolódtak. Előzetesen is úgy véltem, hogy egy cég sikeréhez nagymértékben járul hozzá a marketingtevékenység, és amint kutatásom is igazolta ez valóban így van. A kutatásomtól azonban többet kaptam, mint vártam, hiszen nem csak arra kaptam választ, hogy miként lehet sikeres egy cég marketing kommunikációja, hanem arra is választ kaptam, hogy miképp fenttartható ez a stratégia. Témaválasztásom nagyban hozzájárult ahhoz, hogy nem is olyan régen én is fogyasztó voltam, ezáltal még jobban érdekeltek olyan dolgok, amik talán másokat kevésbé. Rátértem kicsit a modern világ hasznosságára, hogy mennyire is sok marketinget tudunk alkalmazni akár több akár kevesebb anyagi ráfordítással. Szerettem volna a lehetőségeim szerint a legjobban beleásni magam a témába, olyan érdekességeket találni, ami mindenki érdeklődését felkeltheti. Igyekeztem több résznél is kifejteni saját véleményemet és meglátásomat, ezért is élveztem a legjobban kutatásom alatt a BCG mátrix, illetve a SWOT analízis elkészítését. Választott témámat nagyban nehezítette olyan források keresése, melyek valósak, és viszonylag frissek lennének, illetve, hogy megtaláljak minden információmorzsát hosszabb cikkekben vagy kutatásokban, amire nekem ténylegesen szükségem van.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: BCG mátrix, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet