A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra

Bánhidi Bora (2024) A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bánhidi_Bora2024.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bánhidi_Bora2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Bánhidi_Bora_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Bánhidi_Bora_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (202kB)
[thumbnail of Bánhidi Bora bírálat.pdf] PDF
Bánhidi Bora bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

A témám aktualitása véleményem szerintem kétségtelen. A mai világban az emberek nagy százaléka, szabad perceit, óráit az online térben tölti el. Ezidő alatt akarva és akaratlanul is szembe jönnek hirdetések, amik által befolyásolva vagyunk, hiszen az online shopban, illetve a boltokba érve előbb nyúlok es olyan termék felé, amiről már hallottam valahol, mint egy teljesen ismeretlen felé. Sok esetben már olyan szinten vagyunk elhalmozva reklámokkal, hogy aktívan észre se vesszük őket. Erre egy példa amikor egy weboldalon megjelenik egy banner, nem fordítunk rá figyelmet. Ez nem gátolja meg szerintem a cégeket abban, hogy valamilyen szinten elkezdjék használni a social média felületeket, való reklámozásra.Az influencerek egy teljesen új lehetőséget nyitottak meg a reklámozás terén. Az átlagos reklámok helyett az influnecerek által való reklámozás hatásosabbnak tűnik, és több emberhez jut el Az évek folyamán a fogyasztók döntésének befolyásolása egyre nehezebbé vált, hiszen már nem fogja meg őket a hagyományos reklám, fenntartásokkal kezelik azokat. Ellenben az influencereket sokkal hitelesebbnek érzik, hamarabb azonosulnak velük.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, influencer, influencer marketing, közösségi média, marketing, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 12:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 12:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet