A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata

Nagy Illés (2024) A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdoglgozat 2025.pdf] PDF
szakdoglgozat 2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Nagy_Illés_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Nagy_Illés_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (212kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Nagy Illés.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Nagy Illés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (289kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az E-kereskedelem és M-kereskedelem kis-és középvállalkozásoknál. Azért választottam ezt, mert egy olyan témát szerettem volna választani, ami releváns a mai világ tekintetében. Emiatt az online kereskedelmet választottam, amely világszerte elterjedt és mára már elengedhetetlen a kereskedelem szempontjából. A témában való érdeklődésem azzal kezdődött, hogy év elején a szakmai gyakorlati helyemen az online marketing területére kerültem egy helyi munkaközvetítő cégnél. Ezután egyértelmű volt, hogy ehhez kapcsolódó témát szeretnék választani. Mindezen befolyásoló tényezők mellett a mai világban elengedhetetlen az online kereskedelem és gondoltam, ha jobban beleásom magam a témába akkor ebből csak hasznom származhat. Ezt a témát a tatai Hotel Gottwald szálloda által nyújtott információ és a kérdőívem segítéségével dolgozom fel. Kutatásom célja, hogy az általam kiválasztott szállodában feltérképezzem az ő marketing stratégiájukat és azt a marketing kommunikációt, amit használnak a mindennapi életben az online térben. Ezeket alaposan tanulmányozva és összevetve azzal a kérdőívvel, amit elkészítettem feltárom az esetleges hiányosságokat és javaslatot teszek nekik, hogy miben lehetne változtatni. Mindezek mellett, mivel érdekel a téma szeretnék a jobb rálátás reményében még többet megtudni, hogy egy ilyen presztízzsel rendelkező szállodai egység hogyan érte el azt, ahol a napjainkban is tart.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, turizmus, vendéglátás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:29
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet