Sephasert Saysavath (2024) The Impact of Micro-Influencer Marketing on the Consumer Behavior of Millennials on Sunscreen Products in Thailand. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Final Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (552kB) |
![]() |
PDF
Sephasert_Saysavath_BA_KM_Eng.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Sephasert Saysavath.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
Absztrakt (kivonat)
The Effects of Social Media Marketing in Millennial Brand Loyalty This paper aims to examinethe effects of the specified forms of social media marketing on brand loyalty among millennialsin the age range of 24 – 39 years. According to survey, research examines the effect of usinginformative, entertaining, and interactive content on brand loyalty. More specifically, theanalyses seek to serve as insight into these avenues in building sustainable brand partnershipswith this significant target group.KeywordsSocial media marketingMillennialbrand loyaltyInformative contentEntertaining contentInteractive content
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Consumer behavior, content marketing, Digital Marketing Trends, micro influencer marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:29 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |