The Impact of Micro-Influencer Marketing on the Consumer Behavior of Millennials on Sunscreen Products in Thailand

Sephasert Saysavath (2024) The Impact of Micro-Influencer Marketing on the Consumer Behavior of Millennials on Sunscreen Products in Thailand. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Final Thesis.pdf] PDF
Final Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (552kB)
[thumbnail of Sephasert_Saysavath_BA_KM_Eng.pdf] PDF
Sephasert_Saysavath_BA_KM_Eng.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Sephasert Saysavath.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Sephasert Saysavath.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (101kB)

Absztrakt (kivonat)

The Effects of Social Media Marketing in Millennial Brand Loyalty This paper aims to examinethe effects of the specified forms of social media marketing on brand loyalty among millennialsin the age range of 24 – 39 years. According to survey, research examines the effect of usinginformative, entertaining, and interactive content on brand loyalty. More specifically, theanalyses seek to serve as insight into these avenues in building sustainable brand partnershipswith this significant target group.KeywordsSocial media marketingMillennialbrand loyaltyInformative contentEntertaining contentInteractive content

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Consumer behavior, content marketing, Digital Marketing Trends, micro influencer marketing, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:29
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet