Papp Máté Olivér (2024) Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
A5CNFD Papp Máté Olivér Fast Fashion Brandek Marketingstratégiája Az E-kereskedelemben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Papp Máté Olivér.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Papp Máté Olivér.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
Diplomadolgozatom témája szorosan összefügg a divatiparban szerzett szakmai tapasztalataimmal, amelyeket modellként és gyakornokként szereztem.Ez a kettős perspektíva lehetőséget biztosít számomra, hogy alaposabban megértsem a divatipar dinamikáját, valamint a márkák népszerűsítéséhez használt marketingeszközöket és -csatornákat. A fast fashion (olcsó, divatos ruhák) márkák marketingstratégiáinak és az e-kereskedelem szerepének vizsgálata különösen közel áll hozzám, hiszen mindennapi munkám során is látom, milyen nagy hatással vannak ezek a stratégiák a piacra és a fogyasztói döntésekre.Az e-kereskedelem növekvő dominanciáját kihasználva a fast fashion márkák jelentős piaci terjeszkedést és pénzügyi nyereséget érhetnek el a célzott marketingstratégiák és innovatív technikák alkalmazásával. Az online értékesítési csatornák, mint például a jól optimalizált webshopok, mobilalkalmazások és integrált szoftvermegoldások, lebontják a földrajzi korlátokat, és lehetővé teszik a globális piacon való hatékony részvételt. Diplomamunkám célja, hogy elemezzem a fast fashion szektor vezető vállalatainak márkakommunikációs eszközeit és e-kereskedelmi stratégiáit, valamint azok hatékonyságát és piacra gyakorolt hatásukat. A kutatás során részletesen megvizsgálom a márkák online jelenlétét és digitális marketing-taktikáit, hogy a begyűjtött adatok és elemzések alapján következtetéseket vonhassak le a sikeres e-kereskedelmi gyakorlatokról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, divat, e-kereskedelem, fashion, nemzetközi |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:29 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |