Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben

Papp Máté Olivér (2024) Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A5CNFD Papp Máté Olivér Fast Fashion Brandek Marketingstratégiája Az E-kereskedelemben.pdf] PDF
A5CNFD Papp Máté Olivér Fast Fashion Brandek Marketingstratégiája Az E-kereskedelemben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Papp Máté Olivér.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Papp Máté Olivér.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Papp Máté Olivér.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Papp Máté Olivér.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)

Absztrakt (kivonat)

Diplomadolgozatom témája szorosan összefügg a divatiparban szerzett szakmai tapasztalataimmal, amelyeket modellként és gyakornokként szereztem.Ez a kettős perspektíva lehetőséget biztosít számomra, hogy alaposabban megértsem a divatipar dinamikáját, valamint a márkák népszerűsítéséhez használt marketingeszközöket és -csatornákat. A fast fashion (olcsó, divatos ruhák) márkák marketingstratégiáinak és az e-kereskedelem szerepének vizsgálata különösen közel áll hozzám, hiszen mindennapi munkám során is látom, milyen nagy hatással vannak ezek a stratégiák a piacra és a fogyasztói döntésekre.Az e-kereskedelem növekvő dominanciáját kihasználva a fast fashion márkák jelentős piaci terjeszkedést és pénzügyi nyereséget érhetnek el a célzott marketingstratégiák és innovatív technikák alkalmazásával. Az online értékesítési csatornák, mint például a jól optimalizált webshopok, mobilalkalmazások és integrált szoftvermegoldások, lebontják a földrajzi korlátokat, és lehetővé teszik a globális piacon való hatékony részvételt. Diplomamunkám célja, hogy elemezzem a fast fashion szektor vezető vállalatainak márkakommunikációs eszközeit és e-kereskedelmi stratégiáit, valamint azok hatékonyságát és piacra gyakorolt hatásukat. A kutatás során részletesen megvizsgálom a márkák online jelenlétét és digitális marketing-taktikáit, hogy a begyűjtött adatok és elemzések alapján következtetéseket vonhassak le a sikeres e-kereskedelmi gyakorlatokról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, divat, e-kereskedelem, fashion, nemzetközi
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:29
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet