Mercz Ádám István (2024) Sustainable development in commerce. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Mercz Ádám - Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Mercz_Adam_BA_KM_Eng.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (296kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Mercz Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis aimed at proposing sustainability integration into strategic business frameworks in order to increase competitiveness and significance. In return, when firms face these challenges, GSD, transformational leadership and consumer push for environmental responsibility offer new frontiers that lead to better reputation, operation and financial performance. It therefore has concluded that sustainability needs to be part of corporate strategy, and a major factor for coping and thriving in modern businesses.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21th century, business marketing, economic development, sustainability, sustainable development |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:29 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |