Sustainable development in commerce

Mercz Ádám István (2024) Sustainable development in commerce. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Mercz Ádám - Thesis.pdf] PDF
Mercz Ádám - Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mercz_Adam_BA_KM_Eng.pdf] PDF
Mercz_Adam_BA_KM_Eng.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (296kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Mercz Ádám.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Mercz Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (102kB)

Absztrakt (kivonat)

The thesis aimed at proposing sustainability integration into strategic business frameworks in order to increase competitiveness and significance. In return, when firms face these challenges, GSD, transformational leadership and consumer push for environmental responsibility offer new frontiers that lead to better reputation, operation and financial performance. It therefore has concluded that sustainability needs to be part of corporate strategy, and a major factor for coping and thriving in modern businesses.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21th century, business marketing, economic development, sustainability, sustainable development
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:29
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet