Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül.

Kiss Norbert (2016) Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat_online feltöltés.pdf] PDF
Diplomadolgozat_online feltöltés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Énmárka, Kommunikáció, Márkaépítés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 12:32
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 15:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet