Kiss Norbert (2016) Tudatos kommunikáció vagy puszta jelenlét? Az énmárka építés eszközeinek bemutatása a fiatal generáció online és offline álláskeresési szokásainak vizsgálatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_online feltöltés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Énmárka, Kommunikáció, Márkaépítés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 12:32 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 15:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |