Halmi Petra (2024) Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
WVVNZJ_Halmi Petra_Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ HP.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (211kB) |
![]() |
PDF
Halmi Petra bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, hogy elemezzem a parfüm piacot vásárlói szokások szempontjából, illetve egy magyar parfüm gyártó, a Superz márka imázsát és fogyasztói percepcióját szeretném felmérni.Dolgozatom első részében szeretném bemutatni a szükséges elméleti fogalmakat a márkával, fogyasztói magatartással, a luxus -és parfüm piaccal kapcsolatban. Primer kutatásomat, kvantitatív, online kérdőíves formában végzem és arra törekszem, hogy feltárjam, milyen tényezők befolyásolják a magyar fogyasztók parfümvásárlási szokásait, továbbá, hogy elemezzem a Superz ismertségét és feltrájam a fogyasztói véleményeket a márkáról. Az eredmények segítségével szeretnék levonni következtetéseket a fogyasztói igényekről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztó(k), fogyasztói ár, marketing, márka, márkahűség |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |