Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése

Halmi Petra (2024) Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of WVVNZJ_Halmi Petra_Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése (1).pdf] PDF
WVVNZJ_Halmi Petra_Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ HP.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ HP.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)
[thumbnail of Halmi Petra bírálat.pdf] PDF
Halmi Petra bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja, hogy elemezzem a parfüm piacot vásárlói szokások szempontjából, illetve egy magyar parfüm gyártó, a Superz márka imázsát és fogyasztói percepcióját szeretném felmérni.Dolgozatom első részében szeretném bemutatni a szükséges elméleti fogalmakat a márkával, fogyasztói magatartással, a luxus -és parfüm piaccal kapcsolatban. Primer kutatásomat, kvantitatív, online kérdőíves formában végzem és arra törekszem, hogy feltárjam, milyen tényezők befolyásolják a magyar fogyasztók parfümvásárlási szokásait, továbbá, hogy elemezzem a Superz ismertségét és feltrájam a fogyasztói véleményeket a márkáról. Az eredmények segítségével szeretnék levonni következtetéseket a fogyasztói igényekről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó(k), fogyasztói ár, marketing, márka, márkahűség
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:28
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet