Árpási Réka (2024) Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
Válságkommunikáció A Pret A MAnger esettanulmány, melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Árpási Réka_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Arpasi_Reka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a válságkommunikáció szerepét vizsgálja a Pret A Manger 2016-2018 közötti válsághelyzeteiben, amelyek két halálos allergiás reakcióval zárultak. A kutatás célja a kommunikációs stratégiák és eszközök hatékonyságának elemzése, különös figyelmet fordítva a vállalat reaktív és proaktív kommunikációjára. Az esettanulmány alapján a dolgozat hangsúlyozza a gyors, átlátható és empatikus kommunikáció fontosságát a hírnév és bizalom megőrzésében, valamint a válságokból származó lehetőségeket a vállalati fejlődés és szabványosítás terén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció, vállalati válság, válsághelyzet(ek), válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |