Óvári Flóra Veronika (2024) The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Ovari_Flora_Veronika_Thesis_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Óvári Flóra Veronika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ DR - Óvári Flóra Veronika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
Absztrakt (kivonat)
With this research my aim was to offer a comprehensive overview onto what kind of strategies does the biggest Hungarian TikTok brand accounts use and how effective they are. In my research I explored people’s opinions about certain content types and then compare them with their opinion about the videos I selected. For obtaining the information that I needed, I used observations - for the content analysis - and a survey - for the online questionnaire-, from which I also provided some quantitative statistical data to be able to compare them with each other.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | brand, communication, influencer, marketing, Tiktok |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |