Nguyen Linh Trang (2024) Perspectives of Gen Z workforce at Bosch Budapest on job satisfaction and mental health: Strategies for enhancing engagement and information sharing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Linh Trang thesis finalized.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (851kB) |
![]() |
PDF
Nguyen Linh Trang BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_NGUYEN LINH TRANG.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (142kB) |
Absztrakt (kivonat)
In the evolving landscape of the global labor market, particularly in Budapest, Hungary, Gen Z is emerging as a pivotal force within workplaces across various sectors. Concurrently, issues surrounding workplace well-being and mental health have gained significant attention, especially in multinational environments. This study investigates how Gen Z talents with limited professional experience perceive and evaluate workplace quality through the lens of organizational communication at Bosch Budapest. The core research question posed is:“How do Gen Z global talents at Bosch Budapest assess the quality of their work environment based on their personal experiences and the organization’s communication channels?”
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | communication, communication policy, community development, corporate culture, European Economic Community, human resource management |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |