Domboróczki Lili Seila (2024) A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
DOMBORÓCZKI LILI SEILA YPRY9Y.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (696kB) |
![]() |
PDF
Domboroczki_Lili_BA KM magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (355kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Domboróczki Lili Seila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (100kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálái nem csupán kulturális események, hanem a tánciskola üzleti modelljének és marketingstratégiájának kulcsfontosságú elemei. Dolgozatom célja, hogy bemutassa a gálák szerepét az értékteremtés, bevételgenerálás és közösségépítés szempontjából, miközben feltárja a Canvas modell és a marketingstratégiai eszközök, mint a SWOT és az STP elemzés alkalmazását. Az elméleti háttér átfogó szakirodalmi vizsgálatra épül, amelyet mélyinterjúkkal egészítettem ki. Az eredmények alapján javaslatokat tettem a tánciskola üzleti modelljének és marketingtevékenységének optimalizálására, különös tekintettel a szponzori együttműködésekre és a közösségi média hatékonyabb kihasználására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gála, marketingstratégia, rendezvény, tánciskola, üzleti modell |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |