Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka: innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák

Karanyicz Kristóf Márk (2024) Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka: innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of AZ AUTÓIPAR PIACI HELYZETÉNEK BEMUTATÁSA FÓKUSZBAN_Karanyicz Kristóf Márk_ME7NAB.pdf] PDF
AZ AUTÓIPAR PIACI HELYZETÉNEK BEMUTATÁSA FÓKUSZBAN_Karanyicz Kristóf Márk_ME7NAB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Karanyicz Kristóf.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Karanyicz Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Karanyicz Kristóf Márk.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Karanyicz Kristóf Márk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

Az autóipar kiemelten fontos szerepet játszik a modern gazdaságok működésében, nemcsak a technológiai fejlődés és a munkahelyteremtés, hanem a társadalmi és kulturális hatások tekintetében is. A prémium autómárkák, mint például a Porsche, túlmutatnak a közlekedési eszközök puszta gyártásán. Életstílust, státuszt és érzelmi kötődést kínálnak a vásárlóknak. Szakdolgozatom témájaként a Porsche prémium autómárkát választottam, hogy rávilágítsak, hogyan használja ki a prémium szegmens sajátosságait és kihívásait. A témaválasztás relevanciáját több tényező is indokolja. Egyrészt az autóipar globálisan is az egyik legversenyképesebb és legdinamikusabban változó ágazat, amelyet folyamatosan formálnak a technológiai innovációk, a fenntarthatósági elvárások és a fogyasztói szokások változásai. Az elektromos és hibrid járművek térhódítása, a digitalizáció és az online értékesítés előretörése olyan trendek, amelyek alapjaiban változtatják meg az iparág működését. A magyar piac relevanciáját tovább erősíti az a tény, hogy Magyarországon is növekszik az prémium autók iránti kereslet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, autóipar, árképzés, marketingkommunikáció, Porsche
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:28
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet