Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében

Nagy Martin (2024) Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagy Martin EWJJBZ - Ügyfélélmény jelentősége az vállalatok életében.pdf] PDF
Nagy Martin EWJJBZ - Ügyfélélmény jelentősége az vállalatok életében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR - Nagy Martin.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR - Nagy Martin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (313kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Gábor Péter - Nagy Martin.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Gábor Péter - Nagy Martin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájának az ügyfélélményt választottam. Úgy vélem, hogy ez a terület napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír a vállalatok életében. Az ügyfélélmény, mint terület, a hazai vállalatok környezetében újnak számít, alig pár éve foglalatoskodnak vele komolyabban. Ezen személetmód elsőkörben a nyugati országokban terjedt el, azonban jelenleg a hazai versenyhelyzet is megköveteli, hogy a hibátlan, professzionális szolgáltatásnyújtáson felül, nagy hangsúlyt fektessenek a vállalatok az ügyfélhangok elemzésére is. Tehát az ügyfélélmény nem csupán egy divatos kifejezés, hanem a vállalati siker egyik kulcseleme. Az ügyfelek elégedettsége, lojalitása és a márkához való kötődése jelentős mértékben függ attól, hogy az ügyfelek milyen élményeket szereznek az adott céggel való kapcsolatuk során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, CRM, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:28
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet