Nagy Martin (2024) Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Nagy Martin EWJJBZ - Ügyfélélmény jelentősége az vállalatok életében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR - Nagy Martin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (313kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Gábor Péter - Nagy Martin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájának az ügyfélélményt választottam. Úgy vélem, hogy ez a terület napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír a vállalatok életében. Az ügyfélélmény, mint terület, a hazai vállalatok környezetében újnak számít, alig pár éve foglalatoskodnak vele komolyabban. Ezen személetmód elsőkörben a nyugati országokban terjedt el, azonban jelenleg a hazai versenyhelyzet is megköveteli, hogy a hibátlan, professzionális szolgáltatásnyújtáson felül, nagy hangsúlyt fektessenek a vállalatok az ügyfélhangok elemzésére is. Tehát az ügyfélélmény nem csupán egy divatos kifejezés, hanem a vállalati siker egyik kulcseleme. Az ügyfelek elégedettsége, lojalitása és a márkához való kötődése jelentős mértékben függ attól, hogy az ügyfelek milyen élményeket szereznek az adott céggel való kapcsolatuk során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankmarketing, CRM, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |