Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül

Laufer-Rudas Mátyás Imre (2024) Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Laufer_Matyas_Projektmunka_BGE.pdf] PDF
Laufer_Matyas_Projektmunka_BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Laufer_Mátyás_Kovács_A.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Laufer_Mátyás_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar beiskolázási stratégiáját fejtettem ki. Elsőként az Óbudai Egyetem, ezt követően pedig magát a Keleti Károly Kart mutattam be. Általánosságban mutattam be a marketingstratégiákat és azok működését, mint például az STP stratégia. SWOT elemzés keretein belül részletesen bemutattam a Kart. Projektmunkám végén egy felmérést is készítettem, aminek az eredményeinek kiértékelésével, elemzésével és a konklúzióval zártam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, eseménymarketing, marketing-kampány, marketingstratégiák, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:28
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet