Laufer-Rudas Mátyás Imre (2024) Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Laufer_Matyas_Projektmunka_BGE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Laufer_Mátyás_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar beiskolázási stratégiáját fejtettem ki. Elsőként az Óbudai Egyetem, ezt követően pedig magát a Keleti Károly Kart mutattam be. Általánosságban mutattam be a marketingstratégiákat és azok működését, mint például az STP stratégia. SWOT elemzés keretein belül részletesen bemutattam a Kart. Projektmunkám végén egy felmérést is készítettem, aminek az eredményeinek kiértékelésével, elemzésével és a konklúzióval zártam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, eseménymarketing, marketing-kampány, marketingstratégiák, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |