A Sziget fesztivál online marketingstratégiája

Hegedüs Lotti (2024) A Sziget fesztivál online marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of HEGEDUSLOTTI_K5ZC8R.pdf] PDF
HEGEDUSLOTTI_K5ZC8R.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hegedüs Lotti_Takács_Edit .pdf] PDF
Hegedüs Lotti_Takács_Edit .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of Hegedűs Lotti BSc(BA) és MSc bírálati lap 2024.pdf] PDF
Hegedűs Lotti BSc(BA) és MSc bírálati lap 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (278kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban az elemzés központjában a Sziget Fesztivál online marketingstratégiája áll, amely a magyarországi és nemzetközi fesztiválpiacon is kiemelkedő. A dolgozat elemzi a marketingeszközöket, a fesztivál történetét és annak marketing stratégiáit.A kutatás részletesen elemzi a fesztivál online kommunikációs csatornáit, mint például a weboldal, Facebook, Instagram, TikTok és YouTube jelenlétet, valamint összehasonlítja ezeket más fesztiválokkal, a Strand Fesztivállal és az EXIT Fesztivállal. Az elemzés célja, hogy hasznos következtetéseket és javaslatokat nyújtson a marketingtevékenységek optimalizálására, különös tekintettel a közönség elérésére és elkötelezésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fesztiválok, Fesztiválpiac, marketing, reklámok, Social Média, sziget fesztivál
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:28
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet