Hegedüs Lotti (2024) A Sziget fesztivál online marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
HEGEDUSLOTTI_K5ZC8R.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Hegedüs Lotti_Takács_Edit .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
![]() |
PDF
Hegedűs Lotti BSc(BA) és MSc bírálati lap 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (278kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban az elemzés központjában a Sziget Fesztivál online marketingstratégiája áll, amely a magyarországi és nemzetközi fesztiválpiacon is kiemelkedő. A dolgozat elemzi a marketingeszközöket, a fesztivál történetét és annak marketing stratégiáit.A kutatás részletesen elemzi a fesztivál online kommunikációs csatornáit, mint például a weboldal, Facebook, Instagram, TikTok és YouTube jelenlétet, valamint összehasonlítja ezeket más fesztiválokkal, a Strand Fesztivállal és az EXIT Fesztivállal. Az elemzés célja, hogy hasznos következtetéseket és javaslatokat nyújtson a marketingtevékenységek optimalizálására, különös tekintettel a közönség elérésére és elkötelezésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fesztiválok, Fesztiválpiac, marketing, reklámok, Social Média, sziget fesztivál |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |