Wenczl Gitta Zsuzsanna (2024) A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Záródolgozat - Wenczl Gitta Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (773kB) |
![]() |
PDF
eredetisegi-nyilatkozat (1) (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (65kB) |
![]() |
PDF
KM FOSZK bírálati lap_WenczlGittaZsuzsanna_SarkadiKatalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám célja, hogy feltárja, miként alakítja a közösségi média a Z és Alfa generációk viselkedését, fogyasztói szokásait és kommunikációs preferenciáit, valamint hogy ezek a változások milyen kihívásokat és lehetőségeket teremtenek a marketingkommunikáció számára.A kutatásomhoz kérdőíves felmérést alkalmazva elemzem a fiatalok közösségi média használatát, reklámokkal kapcsolatos attitűdjeit és a marketingkommunikáció hatékonyságát. A dolgozat végén javaslatokat fogalmazok meg, amelyek a kutatás eredményei alapján segíthetik a vállalatokat a fiatal generációk hatékonyabb megszólításában és a márkahűség kialakításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fiatalok, közösségi média, marketingkommunikáció, online reklám, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |