Nagy Eszter Zsófia (2024) A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján_Nagy Eszter Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Nagy Eszter Zsófia_konzulensi bírálata_Sipos Erika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a közösségi média jelentőségét kutatom a KLM légitársaság példája alapján. Kezdetben a közösségi média kialakulásáról írok, illetve kiemelek néhány népszerűbb közösségi média platformot (Facebook, Instagram, TikTok). A következő fejeztben a social media eszközeit elemzem, például nyereményjátékok, influencer marketing...stb. Részletesebben kitérek a trendekre a turizmusban, illetve a fogyasztói magatartásra. Bemutatom a KLM légitársaságot, megalakulásának történetét, fúzióját az Air France légitársasággal, fenntarthatósági programját majd budapesti jelenlétét. A következő fejezetben a KLM social media jelenlétét elemzem, szó esik a kampányairól majd a social media platformjairól (Facebook, Instagram, TikTok). Végül pedig az összefoglalás és a saját véleményem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, közösségi média, légiközlekedés, marketing, turizmus |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |