Csuzdi Renáta (2024) Kommunikációs eszközök a Hotel Nemzetiben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Projektmunka_Csuzdi Renáta.kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Csuzdi Renáta_Foszk_Projektmunka bírálati lap_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám célja a Hotel Nemzeti Budapest-MGallery kommunikációs eszközeinek átfogó vizsgálata, különös tekintettel a belső és külső kommunikációra. Elemzem a szálloda különböző részlegei közötti információáramlást, valamint a vendégekkel folytatott kommunikációt, beleértve a digitális csatornák szerepét. A kutatás során primer és szekunder módszereket alkalmaztam, hogy feltárjam a meglévő eszközök hatékonyságát, valamint javaslatokat tegyek a fejlesztési lehetőségekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, Budapest, kommunikáció, szállodaipar, turizmus |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |