Tomasovszki Klaudia (2024) Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Marketingstratégia_TomasovszkiKlaudia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (991kB) |
![]() |
PDF
Tomasovszki_Klaudia_BA KM magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (358kB) |
![]() |
PDF
Tomasovszki Klaudia bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy részletesen bemutassa és elemezze egy virágüzlet számára kidolgozható marketingstratégiát, amelyek növelhetik az üzlet láthatóságát és bevételeit.A dolgozatom során először áttekintem a virágpiacot és bemutatom a marketingelméletet, majd a gyakorlati példákon keresztül elemzem azokat. Ezt követően a marketing-modellek és versenytársak elemzése, valamint online kérdőív révén keresem a leghatékonyabb marketing technikákat és stratégiákat. Végezetül javaslatokat fogalmazok meg a virágüzlet marketingstratégiájának kidolgozására és alkalmazására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingstratégiák, szolgáltatásmarketing, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |