Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára

Tomasovszki Klaudia (2024) Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Marketingstratégia_TomasovszkiKlaudia.pdf] PDF
Szakdolgozat_Marketingstratégia_TomasovszkiKlaudia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (991kB)
[thumbnail of Tomasovszki_Klaudia_BA KM magyar.pdf] PDF
Tomasovszki_Klaudia_BA KM magyar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (358kB)
[thumbnail of Tomasovszki Klaudia bírálat.pdf] PDF
Tomasovszki Klaudia bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy részletesen bemutassa és elemezze egy virágüzlet számára kidolgozható marketingstratégiát, amelyek növelhetik az üzlet láthatóságát és bevételeit.A dolgozatom során először áttekintem a virágpiacot és bemutatom a marketingelméletet, majd a gyakorlati példákon keresztül elemzem azokat. Ezt követően a marketing-modellek és versenytársak elemzése, valamint online kérdőív révén keresem a leghatékonyabb marketing technikákat és stratégiákat. Végezetül javaslatokat fogalmazok meg a virágüzlet marketingstratégiájának kidolgozására és alkalmazására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, marketingstratégiák, szolgáltatásmarketing, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:28
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet