Bartus Réka (2024) Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában_Bartus Réka_FAFSP2.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 20.. Download (2MB) |
![]() |
PDF
Titkosítási kérelem_Bartus Réka_FAFSP2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (180kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Bartus Réka_2.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (212kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Bartus Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az Auchan fenntarthatóságra, vállalati társadalmi felelősségvállalásra éstudatosságra épülő kommunikációját vizsgálom, középpontban a kiskereskedelmivállalatra elvégzett empirikus kutatásom eredményei alapján. Az elméletiháttérben bemutatom a fenntarthatóság értelmezését, kiemelten a vállalatokközvetítő szerepére a fenntarthatósági célok elérésében. Elemzem azAuchan CSR stratégiáját, különös tekintettel arra, hogy hogyan integrálja avállalat ezeket az elveket a kommunikációs tevékenységeibe. Ismertetem a vállalat eszközrendszerét, kezdeményezéseit, programjait, amelyek a fogyasztók tudatosságára és a fenntarthatóság előmozdítására irányulnak. Kutatásomban pedig a fogyasztói oldal percepcióját vizsgálom ezek észlelésében, értelmezésében, véleményében.a vállalat eszközrendszerét, kezdeményezéseit, programjait, amelyek afogyasztók tudatosságára és a fenntarthatóság előmozdítására irányulnak. Kutatásomban pedig a fogyasztói oldal percepcióját vizsgálom ezek észlelésében, értelmezésében, véleményében. Az Auchan fenntarthatóságra épülő kommunikációjának elemzése alapján összefoglaloma fenntarthatósági célok vállalati integrációjának megvalósulását, kiemelve amarketingkommunikáció szerepét, az elmélet és gyakorlat közötti lehetségeskülönbségeket, valamint a vállalati tevékenység jellegének hatását afenntarthatóságra. Ezek alapján rámutatok az Auchan fenntarthatóságistratégiájának eredményességére, és javaslatokat fogalmazok meg annak továbbifejlesztésére, a tudatos fogyasztói szegmensek még hatékonyabb megszólításaérdekében. Az Auchan fenntarthatóságra épülő kommunikációjának elemzése alapján összefoglalom a fenntarthatósági célok vállalati integrációjának megvalósulását, kiemelve a marketingkommunikáció szerepét, az elmélet és gyakorlat közötti lehetséges különbségeket, valamint a vállalati tevékenység jellegének hatását a fenntarthatóságra. Ezek alapján rámutatok az Auchan fenntarthatósági stratégiájának eredményességére, és javaslatokat fogalmazok meg annak további fejlesztésére, a tudatos fogyasztói szegmensek még hatékonyabb megszólítása érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntartható fogyasztás, fenntarthatóság, fogyasztói társadalom, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |