Gódor Dániel (2024) Building a Competitive Marketing Strategy for Ezerszin Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Gódor Dániel Thesis Final Commerce and Marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Godor_Daniel_BA_KM_Eng.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Gódor Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis explores how Ezerszin Kft., a small family business specializing in postbox manufacturing, can develop a competitive marketing strategy to achieve sustainable growth. The study highlights the challenges faced by small businesses in resource-limited environments, such as restricted marketing budgets and intense competition, while examining the company's operational strengths and customer relationships. Using a combination of qualitative and quantitative research methods, the thesis provides insights into the current market position of Ezerszin Kft. and offers recommendations for strategic improvements. The findings aim to help the company enhance its market presence, expand its customer base, and build a foundation for long-term success.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B marketing strategy, customer relationship management, Digital marketing, Lean, marketing plan, Small business growth |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |