A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai

Bencsics Barbara (2024) A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Kész.pdf] PDF
Projektmunka_Kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (806kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Bencsics_Barbara_Kovács_A.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Bencsics_Barbara_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témája a vásárlási szokások azon belül is a tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai. Azért ezt a témát választottam, mert mindig is érdekelt, hogy milyen szempont alapján vásárolnak meg az emberek egy nagyobb értékkel bíró terméket, mint például egy telefont. egy bármilyen műszaki terméket vagy egy szemüveget esetleg. Dolgozatomban kvantitatív és kvalitatív kutatási módszereket alkalmaztam. A kvantitatív módszeren belül egy kérdőíven keresztül mértem fel, hogy az emberek milyen szempontok alapján vásárolják meg a számukra szükséges tartós fogyasztási cikkeket. A kvalitatív módszert egy mélyinterjú során használtam, ahol Kenesey Bálint volt az alany, aki bemutatta nekem mi alapján készítenek látásjavító eszközöket az embereknek. Kutatásom hasznos lehet számos embernek, akik hasonló területen terveznek kutatást végezni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, tartós cikk, tartós fogyasztási cikkek, vásárlási szokások
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:27
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet