Kórós Cintia (2024) Greenwashing hatása a fogyasztói magatartásra az élelmiszeriparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Kórós Cintia_FZ038A.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap-KórósCintia KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (168kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ FZ038A Lovasné.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom és kutatásom célja a greenwashing jelenségének ismertetése, bemutatása az élelmiszeriparban, és annak vizsgálata, hogy milyen hatással van ez a fogyasztói magatartásra, mennyire befolyásolja a fogyasztókat a fenntarthatóság, mint marketingeszköz. Az aktuális társadalmi és gazdasági környezetben nagyon fontos megérteni, hogy a fenntarthatósági állítások miként befolyásolják a vásárlói döntéseket, és hogyan lehetne megakadályozni, hogy a fogyasztókat megtévesszék a valóságot eltorzító marketingstratégiák. A kutatás rámutat arra, hogy a fenntarthatóság hitelessége elengedhetetlen a fogyasztók bizalmának megőrzéséhez, és hogy a greenwashing hosszú távú negatív hatásokkal járhat nemcsak a vállalatokra, hanem a környezetvédelmi mozgalmakra is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszeripar, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, vásárlás, zöld marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |