Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei

Kövesdi Kitty (2024) Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei_Kövesdi Kitty.pdf] PDF
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei_Kövesdi Kitty.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (975kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap.KövesdiKitty.külső.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap.KövesdiKitty.külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ KK.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ KK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a balatonfüredi Airbnb lakások marketingkommunikációs eszközeit vizsgálom, kiemelten azokra az eszközökre összpontosítva, amelyek a leghatékonyabbak a potenciális szálláskeresők elérésében. A dolgozat bemutatja az Airbnb elterjedését Magyarországon, napjainkban betöltött népszerűségét, és térképes ábrán szemlélteti a platform balatonfüredi piaci jelenlétét. A kutatás eredményei alapján gyakorlati tanácsokat fogalmazok meg a helyi szálláshelyek tulajdonosai számára. A téma személyes kötődésem révén különösen fontos számomra, hiszen Édesapám is rendelkezik egy Airbnb-n hirdetett nyaralóval, amelynek kezelésében én is részt veszek. A személyes tapasztalataim rávilágítottak arra, hogy kezdő szállástulajdonosként számos kihívással szembesül az ember, és úgy vélem, a dolgozat eredményei mankóként szolgálhatnak számukra. A kutatás során feltárt hatékony marketingeszközök alkalmazása nemcsak a helyi turizmus növekedéséhez járulhat hozzá, hanem az egyes szálláshelyek sikerességét is növelheti. A téma aktualitását az Airbnb világszerte és Magyarországon is növekvő népszerűsége adja, valamint a Balaton régió erős turisztikai versenye, ahol Balatonfüred, az északi part legnépszerűbb városa, kiemelkedő szerepet játszik. A kutatás célja, hogy bemutassa a marketingkommunikációs eszközök hatékonyságát, és ösztönözze a turizmus növekedését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Airbnb, Balatonfüred, marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 25. 11:27
Utolsó módosítás: 2025. Már. 25. 11:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet