Sántha Luca (2024) Process of supply management at Auchan Hungary-Validating the section of cream cheese. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Thesis final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 01.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Sántha Luca (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (320kB) |
![]() |
PDF
Sántha Luca BA KM bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
![]() |
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Sántha Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (349kB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis explores the supply management process at Auchan Hungary, focusing specifically on the cream cheese category. It addresses the challenges of optimizing product assortment, pricing, and placement strategies in a competitive retail environment. Utilizing both primary and secondary research, the study investigates consumer preferences, competitor strategies, and Auchan’s market performance. Key findings highlight the importance of private-label products, strategic pricing, and tailored assortment planning to enhance profitability and meet diverse customer needs. This research offers actionable insights for improving Auchan’s competitive positioning in the Hungarian cheese market.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Assortment building, customer satisfaction, Private label, Profit maximization, retail |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 25. 11:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |